ماهی بالای درخت نشر پیدایش
ماهی بالای درخت نشر پیدایش ماهی بالای درخت نشر پیدایش

فروش ویژه

کتاب ماهی بالای درخت نشر پیدایش

معرفی کتاب ماهی بالای درخت نشر پیدایش

(4)
کتاب ماهی بالای درخت (رمان هایی که باید خواند)، اثر لیندا.م.هانت ، با ترجمه آرزو احمی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1397 توسط انتشارات پیدایش ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 1,000 جلد، در قطع و اندازه‌ی پالتوئی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 335,000 29%

237,850

335,000 29% 237,850

محصولات مرتبط

(2)
26%
فروش ویژه
(4)
قیمت قبل
(5)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه
(5)
قیمت قبل
(4)
6%
قیمت قبل
(2)
25%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: لیندا.م.هانت ویرایش: -
مترجم: آرزو احمی تعداد صفحات: 348
انتشارات: پیدایش وزن: 270
شابک: 9786002964281 تیراژ: 1000
اندازه (قطع) : پالتوئی سال انتشار 1397

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

ماهی بالای درخت نوشته لیندا م. هانت و ترجمه آرزو احمی از مجموعه رمان‌هایی که باید خواند است. کتاب ماهی بالای درخت با عنوان Fish in a tree در سال 2018 و با تمرکز بر موضوع خوانش پریشی منتشر شده است.


رمان ماهی بالای درخت داستان دختری باهوش به نام الای است. او خوانش‌پریش است یعنی نه می‌تواند بخواند و نه بنویسد؛ اما آنقدر باهوش است که بتواند این موضوع را از همه مخفی کند. ولی آقای دنیلز، معلم جدید، متوجه این موضوع می‌شود و به الای کمک می‌کند تا بخواند، بنویسد و خودش را باور کند!


در این راه او چیزهای زیادی از آقای دنیلز یاد می‌گیرد که نوشتن و خواندن فقط بخش کوچکی از آن است…


منبع: ناشر کتاب

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

«اِلای» دختر باهوشی است. او به خوبی نقاشی می‌کشد و می‌تواند همه‌چیز را در ذهنش تصور کند؛ اما او همیشه حقیقتی را از همه پنهان می‌کند و آن حقیقت این است که او نمی‌تواند کتاب بخواند. الای در جشن خداحافظی معلمش، خانم «هال»، به او کارتی می‌دهد که گل‌های زرد قشنگی دارد؛ اما وقتی خانم هال کارت را باز می‌کند، قیافه‌اش در هم می‌رود و الای نمی‌داند موضوع چیست. آقای «دنیلز»، معلم جدید الای، هوش زیاد و خلاقیت بسیار الای را می‌بیند و می‌فهمد که مشکل او چیزی نیست جز «خوانش‌پریشی» و... .

گوشه ای از کتاب

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

گوشه ای از کتاب

«هرکی به نوعی باهوشه. اما اگه بخوای یه ماهی رو براساس تواناییش در بالا رفتن از درخت قضاوت کنی، اون ماهی ممکنه همه عمرش فکر کنه یه احمقه.»


الای می‌تواند خوب نقاشی کند، می‌تواند همه‌چیز را در ذهنش به خوبی تصور کند، اما همیشه حقیقتی را از همه پنهان می‌کند: «او نمی‌تواند کتاب بخواند.»


اما آقای دنیلز معلم جدید الای متوجه مشکل او می‌شود. هوش زیاد و خلاقیت بسیار الای را می‌بیند و می‌فهمد مشکل او چیزی نیست جز خوانش‌پریشی.


او می‌تواند به الای کمک کند تا احساس عقب‌ماندگی و حماقت نکند و دیگر نه برای خودش دردسر تازه‌ای بسازد و نه برای دیگران.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

لیندا.م.هانت

لیندا.م.هانت

در حال حاضر مطلبی درباره لیندا.م.هانت نویسنده ماهی بالای درخت نشر پیدایش در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

آرزو احمی

در حال حاضر مطلبی درباره آرزو احمی مترجم کتاب ماهی بالای درخت نشر پیدایش در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

آرزو احمی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید