راهنمای آموزش مداخلات رفتاری به کودکان دارای اتیسم
راهنمای آموزش مداخلات رفتاری به کودکان دارای اتیسم

فروش ویژه

کتاب راهنمای آموزش مداخلات رفتاری به کودکان دارای اتیسم

معرفی کتاب راهنمای آموزش مداخلات رفتاری به کودکان دارای اتیسم

(2)
کتاب راهنمای آموزش مداخلات رفتاری به کودکان دارای اتیسم (روش ABA)، اثر جاناتان کاربکس - کورتنی کاربکس ، با ترجمه حمیدرضا پوراعتماد و دیگران ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات تمدن علمی ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 95,000 26%

70,300

95,000 26% 70,300

محصولات مرتبط

(2)
25%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
24%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
24%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کودکان از لحظه تولد در تعامل با محیط هستند. در جریان این تعاملات، شبکه‌های مغزی تشکیل و تکمیل می‌شوند و زمینه را برای رشد کودک مهیا می‌کنند. هر گونه اختلال در روند تشکیل این شبکه‌ها می‌تواند باعث انواع اختلالات رشدی، از جمله اتیسم گردد. تنها راه درمان این اختلال، ایجاد تغییرات چشمگیر در سبک زندگی خانوادگی این کودکان در سال اول زندگی و ارائه خدمات آموزشی و توان‌بخشی جامع است، تا تغییرات مثبت در شبکه‌های مغزی ایجاد شود. یکی از مشهورترین مداخلات‌درمانی جامع «تحلیل رفتار کاربردی» یا ABA است. مداخلات توان‌بخشی خاص یا اقدامات پزشکی، تنها در صورت لزوم می‌تواند به ABA اضافه شود.

مشخصات محصول

نویسنده: جاناتان کاربکس - کورتنی کاربکس ویرایش: -
مترجم: حمیدرضا پوراعتماد و دیگران تعداد صفحات: 182
انتشارات: تمدن علمی وزن: 280
شابک: 9786008127666 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(درمان درخودماندگی،رفتار درمانی)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

جاناتان کاربکس

جاناتان کاربکس

در حال حاضر مطلبی درباره جاناتان کاربکس نویسنده راهنمای آموزش مداخلات رفتاری به کودکان دارای اتیسم در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


کورتنی کاربکس

کورتنی کاربکس

در حال حاضر مطلبی درباره کورتنی کاربکس نویسنده راهنمای آموزش مداخلات رفتاری به کودکان دارای اتیسم در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

حمیدرضا پوراعتماد و دیگران

در حال حاضر مطلبی درباره حمیدرضا پوراعتماد و دیگران مترجم کتاب راهنمای آموزش مداخلات رفتاری به کودکان دارای اتیسم در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

حمیدرضا پوراعتماد و دیگران

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید