دفتر برنامه ریزی باشگاه مغز
دفتر برنامه ریزی باشگاه مغز دفتر برنامه ریزی باشگاه مغز

دفتر برنامه ریزی باشگاه مغز

معرفی دفتر برنامه ریزی باشگاه مغز

(5)
دفتر برنامه ریزی باشگاه مغز، اثر تارا رضاپور - حامد اختیاری ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات مهرسا ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 120,000 15%

103,080

120,000 15% 103,080
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

پلنر و دفتر برنامه ریزی

محصولات مرتبط

(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(5)
3%
(4)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(6)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: تارا رضاپور - حامد اختیاری ویرایش: -
مترجم: - تعداد صفحات: 104
انتشارات: مهرسا وزن: 250
شابک: 9786009890354 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : زرکوب

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

فرقی نمی‌کند که دانش‌آموز، دانشجو، معلم، پزشک، مهندس، مدیر، خانه‌دار، طراح یا جهان‌گرد باشید. زندگی روزمره‌ی ما مملو از کارهایی است که یا انجام شده‌اند، یا در حال انجام هستند و یا باید انجام شوند. اما ما چقدر ظرفیت ثبت و ذخیره‌ی همه‌ی این کارها را دارد؟ مگر غیر از این است که کم‌رنگ‌ترین جمله‌ی نوشته شده روی کاغذ، از قوی‌ترین حافظه‌ها نیز ماندگار‌تر است؟ چند بار در طول روز با خودتان این جمله را تکرار کرده‌اید که ای کاش من هم دستیاری داشتم تا در طول روز به من یادآوری می‌کرد چه ساعتی باید کجا باشم و چه کاری انجام دهم؟ چه کارهایی برای من اولویت بیشتری دارند؟ چه اهداف و برنامه‌هایی برای آینده‌ام دارم؟ تاکنون چقدر توانسته‌ام به اهدافم نزدیک شوم؟ چگونه باید مراقب سلامتی‌ام باشم و سبک زندگی سالمی داشته باشم؟


«دفتر برنامه‌ر‌یزی» همان دستیاری است که می‌تواند برای همه‌ی ما، صرف‌نظر از شغل و حجم وظایف روزانه‌ای که داریم، ابزاری کاربردی و مفید باشد و با پاسخ ‌دادن به این سؤالات، برای داشتن زندگی فردی و اجتماعی سالم، هدفمند و منظم به ما کمک کند. دفتر برنامه‌ریزی متفاوت از یک تقویم یا دفترچه یادداشت معمولی است، چرا که در آن می‌آموزیم و تمرین می‌کنیم چگونه با تکیه بر عملکردهای  خود، زندگی روزانه‌‌مان را مدیریت کنیم.


منبع: ناشر کتاب

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

تارا رضاپور

تارا رضاپور

در حال حاضر مطلبی درباره تارا رضاپور نویسنده دفتر برنامه ریزی باشگاه مغز در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


حامد اختیاری

حامد اختیاری

در حال حاضر مطلبی درباره حامد اختیاری نویسنده دفتر برنامه ریزی باشگاه مغز در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید