روان شناسی نفوذ
روان شناسی نفوذ روان شناسی نفوذ

فروش ویژه

کتاب روان شناسی نفوذ

معرفی کتاب روان شناسی نفوذ

(4)
کتاب روان شناسی نفوذ (هنر متقاعد نمودن دیگران)، اثر رابرت بی.چالدینی ، با ترجمه روح الله حمیدی مطلق و دیگران ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1401 توسط انتشارات رسا ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 220,000 22%

172,700

220,000 22% 172,700
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

پرفروش ترین ها

محصولات مرتبط

(5)
26%
فروش ویژه
(1)
3%
(2)
21%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه
(2)
1%

مشخصات محصول

نویسنده: رابرت بی.چالدینی ویرایش: -
مترجم: روح الله حمیدی مطلق و دیگران تعداد صفحات: 288
انتشارات: رسا وزن: 420
شابک: 9789643179168 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار 1401

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

 کتاب پیش رو به شکلی ساده و داستان گونه بسیاری از مفاهیم روان شناسی اجتماعی را که زمینه ی درک و شناخت انسان و رفتارهایش و عواملی که سبب شکل گیری این رفتارها در او می شود فراهم می آورد در اختیار می گذارد. با کمک این اثر به دنبال کسب شناخت از جامعه، چگونگی تاثیرگذاری و نفوذ اجتماعی را خواهید یافت و شیوه مدیریت آن را برای بهره گیری بیش تر از مزایای آن و کاهش نقاط مخربش خواهید آموخت.با وجود اینکه اکثر افراد قبول دارند که افراد خوش چهره و خوش قامت در تعاملات اجتماعی موفق تر هستند اما تحقیقات اخیر نشان داده است که شاید اهمیت این عامل در تعاملات اجتماعی به اندازه کافی شناخته نشده و تاثیر مثبت این ویژگی فراتر از آنچه تصور می کنیم، است. به نظر می رسد در تعاملات اجتماعی یک واکنش ذهنی ناخودآگاه نسبت به افراد جذاب صورت می گیرد. این واکنش جزو دسته ای از واکنش های ذهنی است که دانشمندان علوم اجتماعی از آن به عنوان «اثر هاله ای» یاد می کنند. اثر هاله ای زمانی اتفاق می افتد که یک ویژگی مثبت و یا منفی فرد اثر بسیار زیادی بر روی دیگران می گذارد و باعث می شود سایر ویژگی های وی تحت الشعاع این ویژگی قرار بگیرد. تحقیقات نشان داده است که جذابیت فیزیکی دارای چنین خاصیتی است.مطالعات نشان داده است که افراد، حتی ویژگی های مثبتی همچون با استعداد بودن، مهربانی، درستی و باهوشی را به افراد دارای جذابیت های فیزیکی بیشتر از سایرین نسبت می دهند. نکته قابل تامل در تاثیر جذابیت های ظاهری و فیزیکی بر روی سایرین این است که افراد از تاثیر جذابیت ظاهری طرف مقابل بر روی قضاوت خود آگاه نیستند.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

رابرت بی.چالدینی

رابرت بی.چالدینی

در حال حاضر مطلبی درباره رابرت بی.چالدینی نویسنده روان شناسی نفوذ در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

روح الله حمیدی مطلق و دیگران

در حال حاضر مطلبی درباره روح الله حمیدی مطلق و دیگران مترجم کتاب روان شناسی نفوذ در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

روح الله حمیدی  مطلق و دیگران

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید