بنر بالای صفحه
جهت اطلاع از کتاب های جدید این نویسنده روی دکمه خبرم کن کلیک کنید.

درباره نویسنده

دارن هاردی و دیگران
دارن هاردی و دیگران
زاده نخستین روز فوریه ۱۹۷۱ در امریکا. هاردی را می‌توان از شناخته‌شده‌ترین سخنرانان و مشاوران بحث موفقیت در کسب‌وکار، در سطح جهانی دانست. او که پیش‌تر مجله‌ای با نام «موفقیت» را نیز منتشر و مدیریت می‌کرد در سن‌دیگویِ ایالات متحده ساکن است.

زندگی دارن هاردی، از همان سال نخست، با فرازونشیب همراه بود. وقتی یک ساله بود، پدرومادرش از هم جدا شدند و مادرش حاضر نشد سرپرستی او را بپذیرد! بنابراین ‌ دارن هاردی در کنار پدرش رشد کرد و پرورش یافت. بیزاری از مدرسه، از جمله خصایص هارل هارتلی در طی سال‌های زندگی‌اش بوده است.

فقط ۱۸ سال داشت که کسب‌وکار شخصی خودش را راه‌اندازی کرد و در ۲۷ سالگی بدل به یک میلیونر شد. مدیریت سه شبکه تلویزیونی با مباحث پیرامون موفقیت و همچنین ناشر مدیا ساکسس بودن بخشی دیگری از فعالیت‌های او در زمینه نوآوری و خلاقیت در کسب‌وکار است.

او زمانی برای شبکه‌ی TSTN با چهره‌های موفقی چون استیو جابز، ایلان ماسک، بیل گیتس و مارک زاکربرگ گفت‌وگو و مصاحبه کرده است، گفت‌وگوهایی که اطلاعات بسیاری درباره شیوه و روش این افراد به دست می‌دهند.

دارن هاردی در قالب کتاب‌ها و سخنانش قطار وحشتی را برای کارآفرینان ترسیم می‌کند و پیچ‌وخم‌های لرزه‌آورش را معرفی می‌کند، همان اصول و مهارت‌های زندگی در این دوران تازه است که مثل قطار وحشت، بالا و پایین‌های عجیب و غریبی دارد و گاهی به آنجا می‌رسد که فراتر از ترس می‌رود و می‌شود آنچه نباید بشود. منتها این قطار وحشت مثل قطار وحشت شهربازی‌ها نیست که بتوان نادیده‌اش گرفت و از کنارش به‌آرامی رد شد و رفت. این قطار وحشت، همان زندگی در دوران جدید است که دیر یا زود، ما را مسافر خود می‌کند و اسیر پیچ‌وخم‌هایش.

کتاب‌های هاردی، راهنمایی مناسب در زندگی حرفه‌ای و کسب‌وکار است.

اثر مرکب، قطار سرعت به سوی ثروت، قطار کارآفرینی، مرد واقعی، سفر هیجان‌انگیز ترن هوایی کارآفرینان و دیوانگان ثروت‌ساز از جمله آثار ترجمه‌شده‌ی دارن هاردی به زبان فارسی است.



لیست کتب دارن هاردی و دیگران