IdeBook.ir
جهت اطلاع از کتاب های جدید این نویسنده روی دکمه خبرم کن کلیک کنید.

حنا‫ سیاری

حنا‫ سیاری

حنا سیاری متولد خرداد ۱۳۸۳ در تهران و از دیار کوردستان بوده که یادگیری رباتیک و الکترونیک را از ۱۰ سالگی زیر نظر اساتید برجسته دانشگاه های رنگ کشور همچون شریف و... آغاز کرد و در پی آن برگزیده و شرکت کننده مسابقات کشوری رباتیک دانشگاه شریف شد و با کسب مقام در مسابقات کشوری در همان سالها توانست از ۱۴ سالگی در حوزه رباتیک و الکترونیک تدریس را آغاز کند.
او که مقطع دبستان و متوسطه اول را به ترتیب در مدارس دولتی خوشنویسان و نرگس گذراند سپس برای ادامه تحصیل در رشته الکترونیک در مقطع متوسطه دوم به هنرستان نرگس(دولتی) رفت و از آنجا با معدل ۱۹.۳۶ فارغ التحصیل شد و با رتبه ۷۹ کشوری و ۷ دانشگاه شریعتی ،
در سال ۱۴۰۱ در دانشگاه ملی مهارت دکتر شریعتی پذیرفته و مشغول تحصیل در دوره روزانه کاردانی شد و به عنوان Ta در دانشگاه مشغول بود تا اینکه در سال ۱۴۰۳ با معدل ۱۷.۶۱ و با دفاع از پایان نامه با عنوان طراحی و ساخت مدار آشکار ساز روشنایی توسط سلول نوری فتوسل موفق به کسب درجه کاردانی و فارغ التحصیل شد و بلافاصله برای مقطع کارشناسی اقدام کرد.
فعالیت کاری ایشان ابتدا با تدریس در حوزه الکترونیک و رباتیک در سن ۱۴ سالگی آغاز شده و همگام با آن در سال دوم هنرستان(۱۴۰۱_۱۳۹۹) در گروه صنایع روشنایی ایران ماتو به تولید محصولات هوشمند سازی ساختمان مشغول شد و پس از آن در مهر ماه سال اول دانشگاه (۱۴۰۱) به عنوان نویسنده ، پژوهشگر و مدرس حوزه الکترونیک و رباتیک در بام نوآوری و فناوری دانشگاه علوم تحقيقات تهران شروع به کار کرد.
در مهر ماه (۱۴۰۲)در دانشگاه علم و صنعت و در پی آن در ساختمان صنایع خلاق با شرکت آستروسیت همکاری خود را آغاز نمود.
در این میان به برخی از عناوین شغلی ایشان می‌پردازیم:
-پژوهشگر و مقاله نویس حوزه الکترونیک
(اینترنت اشیاء ، مانیتورینگ ، دیتاالگر)
-طراح برد مدار چاپی
-کارشناس کنترل کیفی ، تست پروژه
-اپراتور و مسئول خرید
-کارشناس عیب یابی و تعمیر محصولات مرجوعی
-مسئول سفارشی سازی محصوالت
-طراحی ، نظارت بر فرایند تولید کیس محصولات
-داکیومنت نویسی از فرایند تولید محصول از 0 تا 100
-کارشناس تولید محتوا سایت(آستروسیت ، هوشی کالا)
-طراح کاتالوگ از محصوالت شرکت برای
(مشتریان،نمایندگان،مراجع رسمی)
-طراح دیجیتال پوستر برگزاری رویداد ها
-عضو تیم برگزاری رویداد(نمایشگاه داخلی و بین المللی ...)
-عضو تیم مذاکره(سرمایه گذاران)
-فعالیت در واحد مارکت
-فعال در واحد اداری / دفتری
-دبیر جلسات
-رویداد نویس

در سال دوم دانشگاه بودند که دو کتاب از ایشان با عناوین کاوش در دنیای الکترونیک با حنا جلد ۱ و ۲ منتشر شد و توانستند عضو انجمن اهل قلم ایران شوند.
درسال ۱۴۰۳ به عنوان سخنران در کنار استاد دانشگاه جناب آقای دکتر علی محمد مبصر آزاد همایش حوزه هوش مصنوعی(بررسی نقش هوش مصنوعی در مدیریت ستادی ،آموزش و کسب و کار) در آموزش و پرورش حضور یافت.
او همچنین در این سال ها از یادگیری زبان انگلیسی بی بهره نبوده و از سطح خوبی برخوردار است.


لیست کتب حنا‫ سیاری