ظهور فرانکنشتاین 1 تلاش بی فرجام
ظهور فرانکنشتاین 1 تلاش بی فرجام ظهور فرانکنشتاین 1 تلاش بی فرجام

قیمت قبل

کتاب ظهور فرانکنشتاین 1 تلاش بی فرجام

معرفی کتاب ظهور فرانکنشتاین 1 تلاش بی فرجام

(4)
کتاب ظهور فرانکنشتاین 1 (تلاش بی فرجام)، اثر کنت آپل ، با ترجمه محمدرضا ملکی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1400 توسط انتشارات پیدایش ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 500 جلد، در قطع و اندازه‌ی پالتوئی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمتِ جدید در بازار: 221,000
قیمت ایده بوک: 160,000 2%

156,910

160,000 2% 156,910

محصولات مرتبط

(6)
20%
(5)
قیمت قبل
(2)
26%
فروش ویژه
(5)
1%
(1)
26%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(1)
11%
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
16%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: کنت آپل ویرایش: -
مترجم: محمدرضا ملکی تعداد صفحات: 459
انتشارات: پیدایش وزن: 464
شابک: 9786002964403 تیراژ: 500
اندازه (قطع) : پالتوئی سال انتشار 1400
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

تلاش بی‌فرجام اولین جلد از مجموعه ظهور فرانکنشتاین نوشته کنت آپل است. مجموعه دوجلدی ظهور فرانکنشتاین با ترجمه محمدرضا ملکی برای گروه سنی جوان منتشر شده است.


ظهور فرانکنشتاین پیش در‌آمدی بر داستان معروف فرانکنشتاین محسوب می‌شود. در این مجموعه، ویکتور فرانکنشتاین سفری تاریک را شروع می‌کند که زندگیش را تا ابد تغییر می‌دهد. سختی‌هایی غیرقابل باور، کیمیاگری‌‌های خطرناک و یک مثلث عشقی تلخ و شیرین در انتظار او و پویش او برای نجات برادرش است.


ویکتور و کونارد برادران دوقلوی فرانکنشتاین هستند. این دو برادر دوقلو که شباهت بسیار زیادی به یکدیگر دارند زندگی خوبی دارند و دست به ماجراجویی‌های فراوانی می‌زنند… تا یک روز ماجراجویی‌هایشان ناگهان رویی واقعی به خود می‌گیرد.


‌آن‌ها کتاب‌خانه‌ی تاریک را پیدا می‌کنند و درون آن کتاب‌های ممنوعه‌ی کیمیاگری و دستورالعمل‌های باستانی‌ای می‌یابند. پدرشان هنگامی که با خبر می‌شود، آن‌‌ها را از ورود دوباره به آن اتاق منع می‌کند اما وقتی که کنارد به شدت مریض می‌شود، ویکتور مخفیانه به کتاب‌خانه‌ تاریک باز می‌گردد و دستورالعمل اکسیر زندگی را پیدا می‌کند. ویکتور به همراه دختر عمویش الیزابت و دوست صمیمیش هنری سریعا دست به کار می‌شوند تا مردی را که زمانی به کیمیاگری شناخته شده بود را پیدا کنند تا در ساخت اکسیر به آن‌ها یاری برساند.


این سه دوست که برای نجات دادن کونارد مصمم هستند از بلندترین درخت‌ها بالا می‌روند، به عمق عمیق‌ترین دریاچه‌‌ها می‌روند و دست به فداکاری‌های غیرقابل تصوری می‌زنند. علاوه بر تمام این موارد، تهدیدی پنهان نظم جهان را در خطر قرار داده…


منبع: ناشر کتاب

گوشه ای از کتاب

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

گوشه ای از کتاب

در حالی که شمشیرم را بلند می‌کردم، نفس‌زنان گفتم: «گارد بگیر!»


من و کانراد اپاخر مسابقه بودیم و امتیازهایمان برابر بود. کسی که امتیاز بعدی را می‌گرفت برنده می‌شد. در اسلحه‌خانه‌ی قلعه، سینیور رایندالدی استاد شمشیربازی‌مان ما را نظارت می‌کرد، همین‌طور هنری و الیزابت که لباس‌های مخصوص پوشیده و در کنار ایستاده بودند تا نوبت مسابقه‌ی خودشان برسد.


من حمله را آغاز کردم و با یک یورش بد جلو رفتم که البته کانراد خیلی راحت آن را دفع کرد. حسابی خسته بودم و حرکاتم داشت بی‌رمق می‌شد.


کانراد گفت: «تو می‌توانی بهتر از اینها بازی کنی برادر کوچولو.»


نمی‌توانستم صورتش را از پشت ماسک ببینم، ولی مطمئن بودم مثل صورت من خیس عرق نیست.


از همان اولین باری که کانراد شمشیر به دست گرفت، گویی برای این کار زاده شده بود. ولی من این‌طور نبودم.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

کنت آپل

کنت آپل

در حال حاضر مطلبی درباره کنت آپل نویسنده ظهور فرانکنشتاین 1 تلاش بی فرجام در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

محمدرضا ملکی

در حال حاضر مطلبی درباره محمدرضا ملکی مترجم کتاب ظهور فرانکنشتاین 1 تلاش بی فرجام در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

محمدرضا ملکی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید