روش تدریس
روش تدریس

کتاب روش تدریس

معرفی کتاب روش تدریس

(2)
کتاب روش تدریس، اثر دکتر صابر دلشاد - دکتر حسین فرهادی ، با ترجمه مترجم علی موحد - رضا زارعی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات سمت ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 128,000 13%

111,360

128,000 13% 111,360
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

کتابهای آموزش و پرورش، معلمی، دبیری

محصولات مرتبط

(2)
13%
(2)
3%
(2)
1%
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
13%
(4)
3%
(4)
22%
قیمت قبل
(4)
13%

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک


  • این کتاب برای دانشجویان رشته زبان انگلیسی با گرایشهای ادبیات، دبیری و مترجمی در مقطع کارشناسی به عنوان منبع اصلی درس «روش تدریس» به ارزش 4 واحد تدوین شده است.

مشخصات محصول

نویسنده: دکتر صابر دلشاد - دکتر حسین فرهادی ویرایش: -
مترجم: مترجم علی موحد - رضا زارعی تعداد صفحات: 256
انتشارات: سمت وزن: 415
شابک: 9789645301116 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

این کتاب برای دانشجویان رشته زبان انگلیسی با گرایش‌های ادبیات، دبیری و مترجمی در مقطع کارشناسی به عنوان منبع اصلی درس «روش تدریس» به ارزش 4 واحد تدوین شده است.

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

Preface

Section one: preliminaries

Chapter 1. Language, Linguistics, and Communication

Chapter 2. First and Second Language Acquistion and Learning

Chapter 3. Contrastive, Error and Discourse Analyses: Implications for Language Teaching

Section Two: Methods

Chapter 4. Method, Approach, Design, and Procedure

Chapter 5. A Brief History of the Methods

Chapter 6. Traditional Methods

Chapter 7. Modern Methods

Section Three: Innovative Methods

Chapter 8. Methods Rooted in Psychology

Chapter 9. Methods Rooted in SLA Theories

Chapter 10. The Notional-functional Method

Chapter 11. The Post-method Era

Section Four: In Addition to the Methods

Chapter 12. Factors Influencing Language Teaching and Language Learning

Chapter 13. Lesson Planning

Selected Bibliography

Recommended References

Appendix

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

دکتر صابر دلشاد

دکتر صابر دلشاد

در حال حاضر مطلبی درباره دکتر صابر دلشاد نویسنده روش تدریس در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


دکتر حسین فرهادی

دکتر حسین فرهادی

در حال حاضر مطلبی درباره دکتر حسین فرهادی نویسنده روش تدریس در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم علی موحد

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم علی موحد مترجم کتاب روش تدریس در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم علی موحد

رضا زارعی

در حال حاضر مطلبی درباره رضا زارعی مترجم کتاب روش تدریس در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

رضا زارعی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید