جان بخشی باور پذیر
جان بخشی باور پذیر

قیمت قبل

کتاب جان بخشی باور پذیر

معرفی کتاب جان بخشی باور پذیر

(4)
کتاب جان بخشی باور پذیر (تجربیات کاربردی برای علاقه مندان به متحرک سازی سه بعدی)، اثر علی اکبر مظلوم ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات سوره مهر ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمتِ جدید در بازار: 55,000

35,000

  35,000
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

علوم رایانه ای و سیستم ها کلیات

محصولات مرتبط

(2)
26%
فروش ویژه
(2)
قیمت قبل
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
17%
قیمت قبل
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(3)
قیمت قبل
(1)
6%

مشخصات محصول

نویسنده: علی اکبر مظلوم ویرایش: -
مترجم: - تعداد صفحات: 212
انتشارات: سوره مهر وزن: 287
شابک: 9786000332143 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : شومیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(متحرک سازی کامپیوتری)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

یکی از فواید مهم این کار این است که با متحرک سازی آشنا میشوید زیرا فریم به فریم حرکات قبل و بعد این انیمیتها را دنبال میکنید و این کار به تنهایی در ناخوداگاه شما تأثیر میگذارد و ذهنتان تقویت میشود. همچنین این کار باعث میشود تا شما با حجمگذاریهای صحیح و فرمهای خوب در کاراکتر انیمیشنی آشنا شوید و همچنین درک بهتری نسبت به ساختار بدن موجودات فانتزی و حرکت و پوزهای کلیدی و... در انیمیت پیدا کنید سعی کنید به صورت حسی طراحی کنید ابتدا با خطوط کمرنگ و با ذهنی رها بدون اینکه درگیر قوانینی محدود کننده باشید فقط خط گذاری کنید و سعی کنید چیزهایی که از ذهنتان عبور میکند را با بینهایت خطوط درهم تنیده بر روی کاغذ پیاده ً سازی کنید. دقیقا مانند متنی شاعرانه پر از کلمات درست و غلط که قرار است در مرحله ویرایش کلمات درست از لابه لای کلمات درهم بیرون کشیده شوند. بعد از اتمام طرح حسیتان خطوط خوبی که برای خلق شخصیت ذهنیتان منطقیتر به نظر میرسند را با یک مداد اتود سیاه پیدا کنید و تیره ترشان کنید و مرحله به مرحله حجمهای کاراکترتان را بهبود ببخشید و رفته رفته فرمها را تقویت کنید تا به پوز مطلوب و کاراکتری که باب میلتان است برسید. برای اینکه طرحتان بیش از حد خطخطی و شلوغ نشود میتوانید اسکیسهایی که زده اید را با استفاده از میز نور و یا هر ابزار دیگری بر روی کاغذ تمیزتری کپی کنید. اما هنگام منتقل کردن اسکیس اولیه به کاغذ دیگر فقط خطهایی را انتقال دهید که خطهای درست هستند و این فرایند انتقال طراحی از کاغذی به کاغذ دیگر را بارها و بارها تکرار کنید و با هر بار انتقال کمی به آن قوت دهید و فرمهای مختلف را تست کنید تا بالاخره به کاراکتر دلخواهتان دست پیدا کنید. شما با انجام این تمرینات از قابلیتهای خودتان استفاده میکنید و به تواناییهای خودتان پی خواهید برد. لزومی هم ندارد که حتما ابتدا طراحیتان را قوی کنید و بعد به انیمیت بپردازید شما میتوانید انیمیت را شروع کنید و رفتهرفته طراحیتان را بهبود ببخشید.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

علی اکبر مظلوم

علی اکبر مظلوم

در حال حاضر مطلبی درباره علی اکبر مظلوم نویسنده جان بخشی باور پذیر در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید