مجله الکترونیکی ایده بوک

کتاب سه شنبه گذشت pdf 🔥 دانلود رایگان

سه شنبه رفته دومین کتاب از مجموعه فریدا کلاین است که توسط نیکی فرنچ نوشته شده است. این تریلر روان‌شناختی که در سال 2012 منتشر شد، داستان یک روان‌درمانگر ساکن لندن به نام فریدا کلین را دنبال می‌کند که درگیر یک تحقیق قتل پیچیده می‌شود.

رمان با کشف جسدی در حال تجزیه پنهان شده در خانه ای در حال فروپاشی آغاز می شود. قربانی، مردی به نام رابرت پول، ماه هاست که مرده است و هویت او هنوز مشخص نیست. بازرس ارشد کارآگاه، کارلسون، که تحقیقات را رهبری می کند، از فریدا برای کشف راز کمک می خواهد.

فریدا با اکراه موافقت می کند که به کارلسون کمک کند، علیرغم اینکه او در مورد همکاری با پلیس تردید داشت. همانطور که او عمیق تر به زندگی رابرت پول می پردازد، شبکه ای از رازها و دروغ هایی را کشف می کند که او را وادار می کند تا همه چیزهایی را که فکر می کرد در مورد او می داند زیر سوال ببرد. در کنار کارلسون و تیمش، فریدا در زیر شکم تاریک لندن حرکت می کند تا حقیقت را کشف کند.

مشاهده: کتاب سه شنبه گذشت اثر نیکی فرنچ

با پیشرفت تحقیقات، فریدا متوجه می شود که به دین ریو، یک قاتل سریالی بدنام که پرونده های گذشته او را تعقیب کرده، جذب می شود. حضور ریو در داستان ظاهر می شود زیرا او به دستکاری وقایع از پشت میله ها ادامه می دهد. فریدا باید با شیاطین خود مقابله کند و با این احتمال روبرو شود که ریو ممکن است بیش از آنچه که به نظر می رسد در این پرونده دخالت داشته باشد.

نیکی فرنچ به طرز ماهرانه ای چندین خط داستانی و شخصیت های پیچیده را در سه شنبه رفته به هم می پیوندد. این روایت به بررسی مضامین هویت، وسواس، و آسیب می پردازد و در عین حال خوانندگان را با پیچش ها و چرخش های پر تعلیق خود در خطر نگه می دارد.

یکی از نقاط قوت سه شنبه رفته در شخصیت های کاملاً توسعه یافته آن نهفته است. فریدا کلاین یک قهرمان جذاب است که شخصیت مرموزش به داستان عمق می بخشد. عزم او برای کشف حقیقت اغلب او را در تضاد با اطرافیانش قرار می دهد، اما همچنین از او شخصیتی جذاب برای دنبال کردن می سازد.

این کتاب همچنین به موضوعات مختلف اجتماعی مانند بی خانمانی و مبارزات سلامت روان در جامعه می پردازد. نیکی فرنچ از این مضامین برای روشن کردن جنبه های تاریک تر جوامع محروم لندن استفاده می کند و لایه ای از واقع گرایی را به روایت اضافه می کند.

به طور کلی، سه شنبه رفته یک مهیج روانشناختی جذاب است که خوانندگان را تا پایان درگیر نگه می دارد. سبک نوشتاری نیکی فرنچ جذاب و جوی است و حس ناراحتی را در داستان ایجاد می کند. این کتاب با طرح‌های پیچیده و شخصیت‌های خوب ساخته شده، برای علاقه‌مندان به این ژانر خواندنی ضروری است.

مشاهده: کتاب سه شنبه گذشت اثر نیکی فرنچ

3.7/5 - (76 امتیاز)

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا