هنر فروش کردن
هنر فروش کردن هنر فروش کردن

فروش ویژه

کتاب هنر فروش کردن

معرفی کتاب هنر فروش کردن

(2)
کتاب هنر فروش کردن (راه کسب درآمد بیشتر و سریعتر در دنیای فروش حرفه ای)، اثر برایان تریسی ، با ترجمه مهدی قراچه داغی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات ذهن آویز ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 150,000 29%

108,000

150,000 29% 108,000

محصولات مرتبط

(5)
12%
قیمت قبل
(2)
17%
قیمت قبل
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
23%
قیمت قبل
فروش ویژه
(5)
25%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: برایان تریسی ویرایش: -
مترجم: مهدی قراچه داغی تعداد صفحات: 216
انتشارات: ذهن آویز وزن: 250
شابک: 9786005219104 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

عنوان: تسلط بر هنر فروش: مروری بر استراتژی های فروش پیشرفته برایان تریسی


معرفی:


در دنیای رقابتی فروش، داشتن درک جامع از تکنیک های فروش موثر برای موفقیت بسیار مهم است. برایان تریسی، کارشناس فروش مشهور و سخنران انگیزشی، بینش و تخصص خود را در کتاب خود "استراتژی های فروش پیشرفته" ارائه می دهد. در این مقاله، مفاهیم و استراتژی‌های کلیدی مورد بحث در کتاب تریسی و اینکه چگونه می‌توانند به متخصصان فروش کمک کنند تا عملکرد خود را بالا ببرند را بررسی خواهیم کرد.


1. درک روانشناسی فروش:


تریسی به روانشناسی پشت فروش موفق می پردازد و بر اهمیت ایجاد اعتماد و ارتباط با مشتریان تأکید می کند. او اهمیت گوش دادن فعال، همدلی و درک نیازهای مشتری را برای ایجاد روابط قوی که منجر به موفقیت بلندمدت می شود، برجسته می کند.


2. توسعه تکنیک های فروش موثر:


این کتاب یک راهنمای گام به گام در مورد چگونگی توسعه تکنیک های فروش موثر که با مشتریان طنین انداز می شود ارائه می دهد. تریسی بر اهمیت دانش کامل محصول، مهارت‌های ارتباطی مؤثر و زبان متقاعدکننده برای تأثیرگذاری مثبت بر خریداران بالقوه تأکید می‌کند.


3. تسلط بر مهارت های مذاکره:


مذاکره نقشی حیاتی در بستن موفقیت آمیز معاملات ایفا می کند. تریسی بینش‌های ارزشمندی در مورد استراتژی‌های مذاکره ارائه می‌دهد که به متخصصان فروش کمک می‌کند تا به نتایج برد-برد دست یابند. از تعیین اهداف روشن گرفته تا درک پویایی قدرت در جریان مذاکرات، خوانندگان نکات عملی در مورد چگونگی هدایت موثر موقعیت های پیچیده به دست می آورند.


4. غلبه بر مخالفت ها:


رسیدگی به اعتراضات مشتری بخش اجتناب ناپذیر هر فرآیند فروش است. تریسی توصیه های عملی در مورد رسیدگی به اعتراضات با ظرافت با در نظر گرفتن آنها به عنوان فرصت هایی برای تعامل بیشتر به جای موانع راه ارائه می دهد. با پیش‌بینی اعتراض‌ها و آماده‌سازی پاسخ‌های متقاعدکننده از قبل، متخصصان فروش می‌توانند اعتراض‌ها را به سنگ‌هایی برای بستن معاملات تبدیل کنند.


5. به حداکثر رساندن رضایت مشتری:


تریسی تاکید می کند که مشتریان راضی بیشتر به حامیان وفادار یک برند یا محصول تبدیل می شوند. او تکنیک هایی را برای فراتر رفتن از انتظارات مشتری از طریق ارائه خدمات استثنایی و پشتیبانی پس از فروش به اشتراک می گذارد. با تمرکز بر ایجاد روابط بلندمدت به جای سود کوتاه مدت، متخصصان فروش می توانند یک پایگاه مشتری وفادار ایجاد کنند که باعث ایجاد تجارت تکراری می شود.


نتیجه:


"استراتژی های فروش پیشرفته" برایان تریسی راهنمای جامعی است که متخصصان فروش را به دانش و مهارت های لازم برای برتری در بازار رقابتی امروز مجهز می کند. با درک روانشناسی فروش، توسعه تکنیک های فروش موثر، تسلط بر مهارت های مذاکره، غلبه بر مخالفت ها و به حداکثر رساندن رضایت مشتری، خوانندگان می توانند بازی فروش خود را ارتقا دهند و به موفقیت بلندمدت دست یابند.


کتاب تریسی به عنوان یک منبع ارزشمند هم برای متخصصان باتجربه فروش که به دنبال اصلاح مهارت های خود هستند و هم برای تازه واردانی که به دنبال ایجاد پایه ای قوی در هنر فروش هستند، عمل می کند. «استراتژی‌های فروش پیشرفته» با توصیه‌های عملی و استراتژی‌های عملی خود، برای هر کسی که به دنبال پیشرفت در دنیای پویای فروش است، خواندنی است.

گوشه ای از کتاب

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

گوشه ای از کتاب

اشتباهی که در قطعی کردن فروش باید از آن اجتناب کنید، دادن اقتدار به خودی است که در واقع فاقد اختیارات آن هستید. ممکن است قولهایی بدهید که نتوانید آنها را حفظ کنید. ممکن است بگویید محصول من می‌تواند کارهایی بکند که در واقع نمی‌تواند آن کارها را بکند.

مدتی نه چندان قبل زنی فروشنده تجهیزات اداری یک فروش ۱۰۰۰۰ دلاری را از آن جهت از دست داد که قول و قرار و وعده و وعید بیش از اندازه می‌داد. در جریان بحث درباره دستگاه، مدیر اداری از خانم فروشنده پرسید آیا دستگاه می‌تواند پش و رو کپی بگیرد. خانم فروشنده به او قول داد که می‌تواند این کار را بکند. اما وقتی به طور دقیق‌تر به مشخصات دستگاه نگاه کردیم مطمئن شدیم که دستگاه نمی‌تواند کپی دورو بگیرد. زن فروشنده دقیقا نمی‌دانست که چه محصولی را می‌فروشد. این فروشنده نه تنها نتوانست به خواسته خود برسد و فروشش را از دست داد، بلکه از اعتبارش به مقدار زیاد کاسته شد.

مانع دیگر بر سر راه نهایی کردن فروش انتظارات منفی است. پیشاپیش فرض را بر این می‌گذارید که این خریدار کالای شما را نخواهد خرید. در واقع فروشنده پیش داوری می‌کند. ممکن است خریدار لباس مناسبی نپوشیده باشد و یا سر و وضع آراسته و مناسبی نداشته باشد. ممکن است مبلمان دفترش کهنه باشد و در این شرایط فروشنده به عجله نتیجه می‌گیرد که این خریدار خوبی نیست و برای قطعی کردن فروش تلاش لازم را نمی‌کند.

قانون انتظارات را به یاد آورید که می‌گوید: آنچه را انتظار داشته بتشید تحقق پیدا می‌کند.

انتظارات شما تاثیر بیش از اندازه‌ای روی اشخاص واقع در پیرامون‌تان بر جای می‌گذارد. انتظارات دیگران، به خصوص کسانی که برای آنها احترام قائل هستید، تاثیر فوق‌العاده‌ای بر شما بر جای می‌گذارد. انتظارات شما نگرشتان را مشخص می‌سازد و نگرش شما مشخص می‌کند که با دیگران چگونه رفتار کنید.

در زمینه انتظارات قاعده این است که همیشه بهترینها را انتظار داشته باشد. انتظار داشته باشید که دیگران شما را دوست بدارند. انتظار داشته باشید که دیگران کالای شما را بپسندند. انتظار داشته باشید خریداران قبل از اینکه کالایتان را بخرند، از شما سوالات دشوار بکنند. بعد انتظار داشته باشید که موفق شوید. انتظار مثبت به فعالیتهای فروش شما کمک می‌کند. اینگونه مردم با شما رفتار بهتری را به نمایش می‌گذارند و در نتیجه فروش شما افزایش می‌یابد.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

برایان تریسی

برایان تریسی

زاده سال ۱۹۴۴ در شارلوت‌تاون کانادا و از نویسندگان و مدرسان مباحث موفقیت و مدیریت اصولی و صحیح در زندگی و کسب و کار. او رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت برایان تریسی اینترنشنال است.

موضوع مرکزی تمامی سمینارهای او، مباحث مدیریت، فروش، رهبری و به شکل کلی استراتژی‌های مربوط به کسب و کار است. شرکت ثبت شده او نیز در زمینه همین مقولات به مشاوره‌دهی می‌پردازد.

سال ۱۹۶۸ در زندگیِ تریسی، سال سرنوشت‌سازی بود. او در این سال، به شکل زمینی از لندن راهی سنگاپور شد. پس از چندی از طریق مالزی راهی تایلند شد و در آنجا بود که وقتی دیگر نتوانست برای کارگری کاری پیدا کند، به فروشندگی روی آورد.

این نقطه، رفتن به هزارتوی فروش از سوی او بود که در نهایت مسیر زندگی‌اش را تغییر داد و سبب شد تا بعدها در بالاترین سطح فروش تکنیک‌ها و موفقیت‌های خود را تدریس کند.

آثار تریسی اکنون به بیش از ۲۴ زبان زنده دنیا ترجمه شده‌اند و در کشورهای بسیاری مورد استفاده قرار می‌گیرند.

فروش موفق، زیرک شوید و به ثروت برسید، به روش خود ثروتمند شوید، قدرت زمان، عادت‌های میلیون دلاری و حرف نزن کاری بکن، عناوین تعدادی از آثار اوست.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مهدی قراچه داغی

زاده سال ۱۳۲۶ در کاشان. قراچه داغی که نامش با ترجمه کتاب‌های روانشناسی پیوند خورده، در پرونده کاری‌اش ترجمه‌هایی از کتابهای اقتصادی، رمان، کسب و کار و… نیز مشاهده می‌شود. شروع ترجمه از سال ۱۳۵۱ و ترجمه‌های بی وقفه، او را بدل به یکی از پرکارترین مترجمان کشورمان کرده است.

قراچه داغی که تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی در رشته اقتصاد در دانشگاه ملی ایران به پایان رساند، برای مدتی نیز برای ادامه تحصیلات راهی انگلستان شد. تحصیلاتی که البته به پایان نرسید و با ناتمام گذاشتن آن، قراچه داغی بار دیگر به ایران بازگشت.

قراچه داغی به زبان انگلیسی تسلط دارد، زبانی که آن را در خانه و به کمک معلم خصوصی آموخته است، همچنین زبان فرانسه هم آشنایی دارد. اما کتابها را از زبان انگلیسی ترجمه می‌کند. سال نخست دانشگاه همزمان بود با آغاز فرآیند ترجمه برای قراچه داغی. البته تا پایان سالهای دانشگاه، او فقط برای دانشگاه ترجمه می‌کرد.

قراچه داغی از حال بد به حال خوب، عشق هرگز کافی نیست، مردان مریخی زنان ونوسی و روان‌شناسی تصویر ذهنی را از بهترین کتابهایی می‌داند که ترجمه کرده است.

مهدی قراچه داغی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید