در میان ظلمت
در میان ظلمت

قیمت قبل

کتاب در میان ظلمت

معرفی کتاب در میان ظلمت

(4)
کتاب در میان ظلمت، اثر سونیا گنسلر ، با ترجمه فرنوش فرجادی راد ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1400 توسط انتشارات باژ ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 1,500 جلد، در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمتِ جدید در بازار: 354,000
قیمت ایده بوک: 300,000 16%

254,880

300,000 16% 254,880

محصولات مرتبط

(4)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب در میان ظلمت نشر باژ نویسنده فرجادی راد منتشر شد
    کیت پول دختر جوانی است که پدر و مادرش را سال ها پیش از دست داده و برای گذراندن مخارج زندگی اش مجبور به کار کردن است. او با خانمی به نام مارتینو که مردم فکر می کنند قدرت احضار ارواح را دارد کار می کند. کیت در نمایش هایی که خانم مارتینو راه می اندازد نقش ارواح سرگردان را بازی می کند و این کار را به قدری خوب و برنامه ریزی شده انجام می دهد که اغلب مردم باورش می کنند. تا این که شبی در حین انجام نمایش مردی به سمت کیت آمده و با کنار زدن پارچه ی سفیدی که سر تا سر بدن دخترک را پوشانده و روشن کردن چراغ ها دست او را رو می کند. مرد خودش را تامپسون، عضو انجمن متافیزیک معرفی می کند. خانم مارتینو برای این که اعتبار خودش زیر سوال نرود در برابر تماشاگران وانمود می کند که از وجود دختر اطلاعی نداشته و در شب های قبلی ارواح واقعی را احضار می کرده، به همین دلیل خانم مارتینو، کیت را از کار اخراج می کند. از طرفی خانم مارتینو تعدادی پسر بچه را استخدام کرده تا به طور مخفیانه سرغ افراد سوگوار بروند و درباره ی عزیزانی که از دست داده اند اطلاعات به دست آورند تا او در برنامه ی احضار ارواحش از این اطلاعات استفاده کند. بیلی یکی از این پسر بچه هاست که دوستی عمیقی با کیت دارد. کیت که بعد از اخراج شدن، جایی برای ماندن ندارد به محل زندگی بیلی می رود اما دوستانش به او می گویند که خانم مارتینو از بیلی خواسته تا به دانشگده ی سامرفیلد که محل تحقیقات انجمن متافیزیک است برود و درباره ی آقای تامپسون اطلاعاتی به دست آورد. کیت در پی یافتن دوستش به دانشکده رفته و در آن جا با آقای تامپسون رو به رو می شود. مرد بعد از این که متوجه می شود کیت جایی برای ماندن ندارد و از آن جایی که می داند او در نمایش های دروغین خانم مارتینو نقشی نداشته و مجبور به کار کردن شده، در ساختمان سامر فیلد اتاقی برای اقامت به کیت می دهد. کیت در دانشکده با دختری و پسری به نام السی و اشر آشنا می شود که هر دوی آن ها ارتباطاتی با انجمن متافیزیکی دارند. بعد از مدتی کیت هنگام تمیز کردن کتاب های آقای تامپسون، کتابی را می یابد که در ان اسم پدرش نیز به عنوان یکی از اعضای انجمن نوشته شده است. در همین اثنا، پلیس جسد بیلی را در نزدیکی ساختمان پیدا می کند. کیت برای شناسایی جسد به ادراه ی پلیس رفته و متوجه می شود که جای هیچ زخمی روی بدن بیلی وجود ندارد و همین مسئله مرگ او را به موضوعی مشکوک تبدیل می کند. کیت، اشر و السی در پی یافتن علت مرگ بیلی وارد دنیای تازه ای می شوند که باورش برای خوشان نیز سخت است.

مشخصات محصول

نویسنده: سونیا گنسلر ویرایش: -
مترجم: فرنوش فرجادی راد تعداد صفحات: 372
انتشارات: باژ وزن: 333
شابک: 9786008939863 تیراژ: 1500
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1400

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(داستان های انگلیسی،قرن 19م،مناسب برای 16سال به بالا)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

سونیا گنسلر

سونیا گنسلر

در حال حاضر مطلبی درباره سونیا گنسلر نویسنده در میان ظلمت در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

فرنوش فرجادی راد

در حال حاضر مطلبی درباره فرنوش فرجادی راد مترجم کتاب در میان ظلمت در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

فرنوش فرجادی راد

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید