آزمایشگاه زبان فارسی
آزمایشگاه زبان فارسی

کتاب آزمایشگاه زبان فارسی

معرفی کتاب آزمایشگاه زبان فارسی

(2)
کتاب آزمایشگاه زبان فارسی (1)، اثر دکتر غلامرضا مستعلی پارسا - دکتر‌ زهرا‌ابوالحسنی‌ چیمه ، با ترجمه مترجم حسن فروغی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات سمت ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 50,000 13%

43,500

50,000 13% 43,500

محصولات مرتبط

(2)
29%
فروش ویژه
(4)
25%
فروش ویژه
(1)
3%
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
13%
(2)
13%
(2)
قیمت قبل
(2)
16%
فروش ویژه
(2)
16%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • سخن ناشر

  • پیشگفتار
  • درس اول: سلام
  • درس دوم: خانواده ما
  • درس سوم: در کوهستان
  • درس چهارم: کتابخانه ما
  • درس پنجم: خرید برای خانه
  • درس ششم: در ورزشگاه آزادی
  • درس هفتم: در بیمارستان
  • درس هشتم: در شهر
  • درس نهم: در رستوران
  • درس دهم: در کنار دریا
  • درس یازدهم: در سینما
  • درس دوازدهم: در مهمانی
  • درس سیزدهم: در موزه

مشخصات محصول

نویسنده: دکتر غلامرضا مستعلی پارسا - دکتر‌ زهرا‌ابوالحسنی‌ چیمه ویرایش: -
مترجم: مترجم حسن فروغی تعداد صفحات: 100
انتشارات: سمت وزن: 192
شابک: 9789645307910 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

همکاری با دانشگاههای کشور سوریه و به خصوص دانشگاههای دمشق و حلب و حمص و لاذقیه از جمله اقداماتی است که به اراده مسئولان عالی‌رتبه ایران و سوریه و دست اندرکاران دانشگاههای مذکور و «سمت» به منظور گسترش روابط علمی و فرهنگی دو کشور شکل گرفته است که نخستین گام آن، تألیف کتاب مشترک با همکاری استادان ایرانی و سوری برای دانشجویان عرب‌زبان رشته «زبان و ادبیات فارسی» است و کتاب حاضر یکی از این کتابهاست.

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

In producing the story texts the authors have tried to take into consideration all linguistic and cultural significances in everyday life, accessible just through exposure to the related society. In this manner, the learner is taken into the deepest natural behaviors of and between people, not necessarily the ideal ones. Although, the most important national occasions and places have been selected for the text, cultural common ground have been concentrated even in the choice of names and atmospheres. This book, employing direct method and text based language teaching methodology, is aimed, at first place, to strengthen listening and speaking skills of learners, while is beneficial for reading and writing skills as well. H

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

دکتر غلامرضا مستعلی پارسا

دکتر غلامرضا مستعلی پارسا

در حال حاضر مطلبی درباره دکتر غلامرضا مستعلی پارسا نویسنده آزمایشگاه زبان فارسی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


دکتر‌ زهرا‌ابوالحسنی‌ چیمه

دکتر‌ زهرا‌ابوالحسنی‌ چیمه

در حال حاضر مطلبی درباره دکتر‌ زهرا‌ابوالحسنی‌ چیمه نویسنده آزمایشگاه زبان فارسی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم حسن فروغی

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم حسن فروغی مترجم کتاب آزمایشگاه زبان فارسی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم حسن فروغی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید