جهت اطلاع از کتاب های جدید این نویسنده روی دکمه خبرم کن کلیک کنید.

درباره نویسنده

فلورانس اسکاول شین
فلورانس اسکاول شین
فلورانس اسکاول شین، نویسنده و مدرس خودیاری پیشگام در اوایل قرن بیستم بود. او در سال 1871 به دنیا آمد و به دلیل دیدگاه منحصر به فردش در مورد معنویت و موفقیت شناخته شد. او با سابقه هنر، پس از تجربه چالش های شخصی و مالی به نویسندگی و تدریس روی آورد.

آموزه های اسکاول شین ریشه در این باور داشت که افراد این قدرت را دارند که واقعیت خود را از طریق افکاری که دارند و اقداماتی که انجام می دهند شکل دهند. او بر اهمیت مثبت اندیشی، تصدیقات، و همسویی با قوانین معنوی برای نشان دادن نتایج دلخواه تاکید کرد. آموزه های او با خوانندگانی که به دنبال توانمندسازی و تحول در زندگی خود بودند طنین انداز شد.

«چهار اثر» معروف‌ترین اثر او بود که در سال 1925 منتشر شد. این اثر به دلیل رویکرد عملی و خرد بی‌زمانش شهرت گسترده‌ای به دست آورد. آموزه‌های اسکاول شین همچنان به مردم الهام می‌بخشد تا قدرت افکارشان را در آغوش بگیرند و از پتانسیل ذاتی آن‌ها برای ایجاد زندگی پر از شادی، فراوانی و هدف بهره ببرند.

فلورانس اسکاول شین در طول زندگی حرفه ای خود به طور گسترده سخنرانی کرد و بینش خود را در مورد معنویت، موفقیت و رشد شخصی به اشتراک گذاشت. کار او تأثیر ماندگاری داشته است و او را پیشگام در ژانر خودیاری می دانند. امروز، او به عنوان یک چراغ راهنما برای کسانی که به دنبال تغییر زندگی خود و ایجاد وجود مثبت و رضایت بخش هستند، شناخته می شود.



لیست کتب فلورانس اسکاول شین


(4)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(3)
29%
فروش ویژه
(4)
12%
(2)
29%
فروش ویژه