جهت اطلاع از کتاب های جدید این نویسنده روی دکمه خبرم کن کلیک کنید.

درباره نویسنده

دکتر صادق علی موحدمنش
دکتر صادق علی موحدمنش
دکتر صادق علی موحدمنش استادیار گروه اقتصاد دانشگاه پیام نور، دکترای علوم اقتصادی با گرایش تخصصی توسعه اقتصادی از دانشگاه علامه طباطبایی است.

دکتر موحدمنش از شخصیت های علمی است که دارای سوابق مدیریتی موفق در سطوح مختلف دانشگاهی و اجرایی است.
تدریس دروس اقتصادی در مقاطع مختلف تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، تألیف و تدوین مقالات علمی و پژوهشی، کتاب و منابع درسی دانشگاهی، راهنمایی و مشاوره دانشجویان و .... از جمله فعالیت های آموزشی و پژوهشی دکتر موحدمنش محسوب می‌شود.
تالیف و تدوین کتب تخصصی و منابع درسی دانشگاهی برای دانشجویان و علاقه مندان به متون تخصصی اقتصاد، از دغدغه‌های اصلی استاد موحدمنش تلقی می‌شود. از این رو دو کتاب اصلی منابع درسی رشته اقتصاد به دلیل اهمیت و فقدان آن در بازار توسط دکتر موحدمنش با همکاری خانم فائزه فتحی به رشته تحریر درآمده و انتشار یافته است.
۱- کتاب اقتصاد ریاضی بر اساس سرفصل های درسی وزارت علوم، تحقيقات و فناوري به زبان ساده علمی و مثال های کاربردی همراه با حل مسأله تالیف و تدوین شده است و جایگزین کتب قدیمی و حجیم اقتصاد ریاضی موجود در بازار شد.
۲- کتاب اقتصاد بخش عمومی ( 1 ) نیز دقیقا بر اساس سرفصل های جدید دفتر برنامه ریزی درسی وزارت علوم، تحقيقات و فناوري به زبان علمی روز و طبق الگوی تالیف و تدوین منابع آموزشی همراه با تحلیل مسائل اقتصاد بخش عمومی به صورت کاملا خودآموز انتشار یافت و جایگزین کتب و منابع قدیمی در این درس گردید.

امید است به تدریج کتب و منابع درسی جدید همراه با روش های علمی و آموزشی روز دنیا، جایگزین کتب و منابع قدیمی شود که سال‌هاست بدون هیچ تغییراتی چاپ و منتشر می‌شوند.



لیست کتب دکتر صادق علی موحدمنش