اسکارلت و آیوی 3
اسکارلت و آیوی 3 اسکارلت و آیوی 3

فروش ویژه

کتاب اسکارلت و آیوی 3

معرفی کتاب اسکارلت و آیوی 3

(4)
کتاب اسکارلت و آیوی 3 (رقص تاریکی)، اثر سوفی کلورلی ، با ترجمه شهره نورصالحی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1400 توسط انتشارات پیدایش ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 2,000 جلد، در قطع و اندازه‌ی پالتوئی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 245,000 29%

173,950

245,000 29% 173,950

محصولات مرتبط

(6)
21%
قیمت قبل
(5)
29%
فروش ویژه
(2)
قیمت قبل
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(4)
قیمت قبل
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه
(4)
4%
قیمت قبل

مشخصات محصول

نویسنده: سوفی کلورلی ویرایش: -
مترجم: شهره نورصالحی تعداد صفحات: 372
انتشارات: پیدایش وزن: 270
شابک: 9786002965462 تیراژ: 2000
اندازه (قطع) : پالتوئی سال انتشار 1400

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

کتاب رقص تاریکی به قلم سوفی کلورلی و ترجمه شهره نور صالحی به تازگی از مجموعه اسکارلت و آیوی از سوی انتشارات پیدایش منتشر شده است. سوفی کلورلی نویسنده‌ی انگلیسی است که نخستین داستانش را در سن چهارسالگی نوشت و تحصیلاتش را نیز در این زمینه تا مقطع فوق لیسانس ادامه داد. اسکارلت و آیوی یکی از جذاب‌ترین و محبوب‌ترین مجموعه‌های نوجوان است و در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب، یکی از سه کتاب پرفروش ادبیات نوجوان بوده است.


اسکارلت و آیوی، خواهران دوقلویی هستند که در یک مدرسه‌ی شبانه‌روزی در انگلستان دهه‌ی ۱۹۳۰ زندگی می‌کنند. این خواهران دوقلو در هر کتاب از این مجموعه با معمایی وحشت‌آور و پرماجرا روبه‌رو می‌شوند.


در رقص تاریکی جلد سوم از این مجموعه، دخترهای مدرسه رووک وود یک بار دیگر به خطر افتاده اند. با خارج شدن آقای بارتالومیو مدیر شیطان صفت مدرسه از صحنه،زندگی به اسکارلت وآیوی لبخند می زند.وقتی معلم محبوب شان ناگهان مدرسه را ترک می کند،مادام زلدای مرموز جای اورا می گیرد.نامه های نیش دار به دست این و آن می رسد و انواع اتفاق ها مدرسه را فلج می کند.کسی برای گرفتن انتقام کمر بسته است؟


منبع: ناشر کتاب

گوشه ای از کتاب

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

گوشه ای از کتاب

با عجله راه افتادم و آن دوتا را به حال خودشان گذاشتم تا درمورد آن سگ‌های بدبخت حرف بزنند و تصمیم بگیرند.
توضیح خانم نایت به نظرم عجیب می‌آمد. درحالی که همه چیز غیر از آن سگ کوچک هنوز سر جای اصلی‌اش بود، پس یک نفر باید عمداً آن را برداشته باشد. یک شی هوآهوآی تاکسیدرمی شده که دهنش پر از قلم است، به چه درد بازپرس‌ها می‌خورد؟ وقتی فکرش را کردم ـ کی ممکنه اون سگو بخواد؟
با حوصله تو اتاق مان منتظر اسکارلت شدم. سعی کردم برای امتحان آمادگی کار کنم، اما فکرم کار نمی‌کرد.
فکر کردم موضوع را به اسکارلت بگویم. خب، دوقلوها قرار است همه چیز را به هم بگویند، ما هم همیشه همین کار را کرده بودیم…


 

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

سوفی کلورلی

سوفی کلورلی

در حال حاضر مطلبی درباره سوفی کلورلی نویسنده اسکارلت و آیوی 3 در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

شهره نورصالحی

در حال حاضر مطلبی درباره شهره نورصالحی مترجم کتاب اسکارلت و آیوی 3 در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

شهره نورصالحی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید